Let træning

IMG_9304.JPG

Fordi jeg har været ret syg, har jeg heller ikke haft særlig mange kræfter. Jeg bevæger mig langsomt, og bliver hurtigt træt.

Jeg vil stadig gerne gøre det, jeg kan. Det er vigtigt for mig, min krop og selvfølelse at holde mig igang.

Udover det har været vigtigt for mig at lave min hjemme træning, har det også været vigtigt for mig at gå.

Selvom jeg har gået langsomt, har det været vigtigt, ikke kun for motionens skyld men også for sindet.

Det i ser på billedet er:
1. Armbøjninger ved bord
2. Kropshævning ved bord
3. Power planke (spænd op i alt og hold – jeg kan nok holde omkring 5 sek.)
4. Lysestagen (lig som en lysestage og løft en arm af gangen)

Jeg startede med at lave 5 runder med 10 i hver (10 til hver arm i lysestagen). Det er nogle ret simple øvelser og det lyder måske ikke af meget, men lige nu er det vigtigt ikke at overtræne på nogen måde, men at holde kroppen ved lige.

Hellere let og så gentage nogle flere gange. Det har været en øvelse i at mærke efter i kroppen.

Jeg laver også en dag med underkrop, hvordan det kan se ud.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s