Spørgetimen 

 

 

I anledningen af at jeg på instagram har over 5000 følgere og på facebook over 2000 følgere spurgte jeg jer hvad i vil vide… 

Det kommer så her:

  1. Hvordan laver du dine fine krøller? Det er med et glattejern (tjek evt. youtube der må være en masse DIY guides.
  2. Hmm…. Skal du have børn? Og hvad mine fremtidsplaner er. I forhold til børn, puha, det er et stort spørgsmål som jeg endnu ikke har svaret på. I hvert fald ikke lige nu. Der sker nogle vilde ting i mit liv for tiden, som snart jeg deler med jer. 
  3. Forskellen på affedtede og alm. mandelmel? Den affedtede mandelmel er der et reduceret fedtindhold i. Jeg bruger som regel det affedtede da det er det jeg kan tåle og jeg ellers ville få rimelig meget fedt fra mandler. Desuden suger det godt, og derfor synes jeg det er godt at bage med.
  4. Hvad lever du af? Jeg får SU og er personlig træner.
  5. Skal man have ondt bagefter for at få den bedste træning? Nej ikke nødvendigvis.
  6. Manglende energi efter træning? Hvad spiser/drikker du? Lige efter træning får jeg en protein shake og en banan. 1-2 timer efter får jeg et eftertræningsmåltid med kulhydrater, læs hvorfor her.
  7. Hvordan fandt du ud af du har borrelia og hvordan mærker du det i hverdagen? Min kæreste Umahro (som er sundhedsnørd) fik sendt prøver til udlandet. Jeg var blevet testet herhjemme i 8 år, men de viste ingenting. Deres test er for dårlig i forhold til den de bruger i udlandet. Jeg mærker mest træthed, føleforstyrrelser i mine ben og er sådan lidt tåget i hovedet. 
  8. Hvad gør man i forhold til overspisning når intet mad kan tilfredsstille? Man trækker vejret. Du smider skammen og skylden langt væk. Istedet for at tage diskutioner med dig selv “åh nu har du gjort det igen”, “du er fed”, “du kan ikke holde en kur”. Mit råd er at have is i maven indtil f.eks. dagen efter. Så sætter du uret til 15 min. og giver dig selv plads til at sidde og tænke over at du spiste for meget…. Måske du på det tidspunkt har glemt det, måske du bedre kan kigge objektivt på hvad der skete, måske du kan give dig selv et kram. Udskyd diskussionen med dig selv til du er ude af “øv-boblen” og sæt derefter tid af til af diskutere det med dig selv, og når uret ringer er diskussionen slut. 
  9. Sukkertrang? Hvad gør du med den når du vil have en masse sukker? Jeg tillader mig lækre ting når jeg har lyst til. Som regel når jeg oplever sukkertrang er det egentlig ikke sukker, men fordi jeg ikke har spist nok rigtig mad. 
  10. Hvad med søvn, hvis man skal op mange gange i løbet af natten? Jeg går ud fra du har børn… Det ved jeg ingenting om, desværre. Sørg for at hvile når du får mulighed for det, spis en masse rigtig nærende mad der kan hjælpe dig. 
  11. Træningsmetoder til hjemmetræning? Jeg vil helt klart anbefale Anna, hun har nogle geniale, bæredygtige programmer både online og hun har hendes skønne bog “Skyhøj forbrænding”, der tager dig i hånden og hjælper dig igang. 

Jeg håber i fik svar på det hele!

Ellers så skriv.

Kys! 

Advertisements

2 thoughts on “Spørgetimen 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s