Opvarmning – hvordan og hvorfor?

  
En god træning kan blive endnu bedre af en god opvarmning. Men hvorfor? Kan det ikke være ligemeget…

Ikke helt. Hvis du gerne vil sikre din krop er så klar som muligt er opvarmning en essentiel del af din træning. Der er virkelig mange som står på et løbebånd i 10 min. Gør det hvis du synes det spiller.

Hvis du synes det er røvsygt, så tjek lige den her video.

Det er Thomas der viser hvordan du også kan forberede din krop bedst muligt, så du kan løfte tungt eller løbe uden at få skader. Han viser hvordan du med forskellige øvelser ikke kun varmer dine led op, men forbedrer koordinationen og muskelaktiveringen. På den måde får en bedre bevægelseskvalitet.

Bedre bevægelseskvalitet = stærkere krop og mindre risiko for skader.

Mega win jo!

Derudover. Yo. Jeg starter på kursus hos Thomas og Lars på d.07.09. 

Du kan nå at komme med. 

Vi kommer til at få en større forståelse af kroppen og neversystemet og hvordan det virker, så vi resten af livet kan blive stærkere og stærkere uden skader. Jeg glæder mig sindssygt meget!

Tjek det lige ud venner.

Færre smerterBedre træningpå 8 uger

Advertisements

One thought on “Opvarmning – hvordan og hvorfor?

  1. Pingback: Når du ikke kan – hvad kan du så? | Nina Q

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s